• Chcesz pomóc w rozwijaniu forum i naszej pasji? Zamieść link do Forum.Haszysz.com na swojej stronie, blogu, powiadom znajomych na forach lub w komentarzach
akcesoria do uprawy roślin
nasiona marihuany

Prośba o rady przy zakładaniu hodowli.

Wyszukiwarka Forumowa:

LennaValentino

New member
Buchów
0
Witam,

Zakładam niewielka hodowlę. Jestem laikiem i bardzo bym prosił o komentarze i rady a także i pomoc. Dość dużo poczytałem lecz jak wiecie nie ma to jak dobra rada. Mniej więcej wykombinowałem sobie to tak jak na zdjęciu:
https://www.forum.haszysz.com/solarr/displayimage-312035.html&fullsize=1

Przepraszam za jakość ale nie ma żadnego lepszego programu graficznego.

Sprzęt:
*Regał metalowy (ok. 75zł na allegro)
*Koc termiczny x 2 (25 zł szt. w aptece)
*Wentylator łazienkowy x 2
*korytko szklane
*podstawka szklana
*pleksa
*Lampa (LED LUB HSP, niestety tu mam największy dylemat)
*Wyłącznik czasowy
*Cztery doniczki (chcę maksymalnie 4 roślinki)

Czy brakuje tu czegoś ?!

Najbardziej interesują mnie kwestie oświetlenia , wilgotności i funkcjonalności mojego projektu.
Opieram się na prostocie i niezbyt dużych nakładach finansowych dlatego chciałbym by tak to wyglądało.

Pytania jakie chciałbym wam zadać to :

-Czy tak wyglądający "pokój" się sprawdzi?
-Jakie dobrać najlepiej światło by utrzymać temperaturę 27 na taką wielkość. Może poradzicie jakieś tanie rozwiązanie?
(zastanawiałem się nad tym: http://growboxled.pl/product_info.php?products_id=1)
-Czy wiatraczki mogą się wyłączać automatycznie z oświetleniem?
-Jak w końcu jest z wilgocią?! Jedni osuszają inni nawadniają powietrze. -Czy takie korytko z wodą wystarczy ?
-Czy czarna folia na zewnątrz jest dobrym rozwiązaniem?
-Czy wystarczy włącznik czasowy do kontaktu (http://www.ceneo.pl/7819383?se=Z5vF9y6-O4tVo3a2c2_XzT_H4ZjbMHZt&gclid=CNvVlemwx7ECFUFO3wodtVoA4Q może macie coś lepszego)?

Przyjmę także wszelkie rady i pomoc.

Pozdrawiam i z góry dziękuję!!!:harvest:

Fidel Gastro

Stary wyjadacz cukierasków...