• Chcesz pomóc w rozwijaniu forum i naszej pasji? Zamieść link do Forum.Haszysz.com na swojej stronie, blogu, powiadom znajomych na forach lub w komentarzach
akcesoria do uprawy roślin
nasiona marihuany

Problem z rozwojem, nie chce rosnąć

Wyszukiwarka Forumowa:

Bakagent

New member
Buchów
0
Jestem początkujący i to pierwszy mój pomidor, ale od jakiegoś czasu wygląda on tak https://www.forum.haszysz.com/solar...389c5b4cccd&message_icon=info#cpgMessageBlock (Popełniłem błąd i trzymałem go pod zwykłą lampą, ale na normalnie w pokoju, ale teraz wrzuce go pod 25W halogena) czy da się jeszcze coś z nim zrobić ?

PS
zaraz po wykielkowaniu w torfowej kapsułce przesadziłem go do doniczki i rusł jak dziki, ale teraz to się zatrzymał, no troszkę listki urosły

1percenthc

Well-known member
Buchów
5
OPczywiście że da sie uratować z tym, że musi być mocniejsza lampa jak chcesz żeby coś z tego było!! daj z 40 W świetlówek. Zawsze patrz na lumeny i powierzchnie boxa.

Bakagent

New member
Buchów
0
Tu jest problem gdyż nie mam growboxa i mozliwości założenia świetlówek, czy 20W lampa halogenowa tak z 3-5 cm nad i zwykła 40W tak z 5-7 cm od rośliny z boku wystarczy ?

G

Gość

Guest
zbierzesz sie za pomidorka, choc nie masz zielonego pojecia, wejdz na forum poczytaj tematy, po 2 dniach bedziesz dokladnie wiedzial co z tym patyczakiem zrobic :pl:

wilczyduch

Well-known member
Buchów
0
czy da się jeszcze coś z nim zrobić ?

Tak - pod warunkiem, że zrobisz boxa, dasz adekwatne do wielkości powierzchni światło , zrobisz poprawną wentylacje, będziesz dbał o temp, wilgotność, będziesz sprawdzał ph ziemi, oraz w razie niedoborów stosował odpowiednie nawozy wyrównujące braki mikroelementów. To tak z grubsza.
Jeżeli powyższych warunków nie spełnisz, wywal już dziś badyla, bo aż serce z bólu ściska patrząc jaka tyka do fasoli rośnie

Jarecki

Well-known member
Weteran
Buchów
12