nasiona marihuany

PROBLEM

Wyszukiwarka Forumowa:

ostin

Member
Buchów
0
Jestem początkujący i mam mały problem !!! Skiełkowałem nasiona c99 trwało to ok 4 dni . czekałem aż kiełek będzie dosyć duży. Gdy kiełki miały ok 1 cm to wsadziłem je do ziemi ale tak ze widziałem główke nasionka. Mija drugi dzien od wsadzenia nasionka w ziemie a nasionko nic nie urosło. nasionka w czasie kiełkowania leżąły na ciepłym grzejniku teraz są w boxie w którym jest troche źimniej czy może to być spowodowane mniejszą temperaturą

X

XnX

Guest
ostin napisał:
Mija drugi dzien od wsadzenia nasionka w ziemie a nasionko nic nie urosło
najpierw korzen musi znalezc wygodne miejsce w ziemi i dopiero wtedy roslinka bedzie sie wyciagac do gory.
ostin napisał:
wsadziłem je do ziemi ale tak ze widziałem główke nasionka
napewno nie bylo widac ani kawalka kielka?
ostin napisał:
czy może to być spowodowane mniejszą temperaturą
najlepiej jak bys napisal jakie to sa temperatury...

Greetz!

H

haszyszekk

Guest