• Chcesz pomóc w rozwijaniu forum i naszej pasji? Zamieść link do Forum.Haszysz.com na swojej stronie, blogu, powiadom znajomych na forach lub w komentarzach
akcesoria do uprawy roślin
nasiona marihuany

Prosze o pomoc!!!

Wyszukiwarka Forumowa:
N

Norek-thc

Guest
Jestem początkującym hodowcą i mam problem z roślinkami. Liście zaczęły więdnąć i robić się żółte. Co mam zrobić?? Nie wiem co może być przyczyną. Mam pomieszczenie z wentylacja 150m3/h 400 watt HPS. Tylko temp. waha sie miedzy 19-28 stopni Celsjusza. Moze to przez te wahania temperatur??

Laska

Well-known member
Weteran
Buchów
1
temperatura niema nic do rzeczy. Moim zdaniem za duzo podlewasz albo lampa jest za blisko roślin, ale opisz jeszcze jaką masz ziemie, jakie doniczki, jakie nawozy itp.
fajnie by bylo jakbys jeszcze fotke wrzucil :)

S

superadamcio

Guest
No zgadzam sie z tym ze temperatura nie ma nic do rzeczy krytyczna temperatura to chyba koło 10 stopni wtedy występuj jakies problemy z pierwiastkiem potasu czy coś jak dobrze pamiętam,pewnie kolega robi to samo co ja robiłem za duzo wody ona moze miec nawet kilka dni sucho ale jak ma za mokro to odrazu usycha,ja mam jeden nawóz naturalny z odchodów dzownic,rozcięczam z wodą 1:30 i jest ok,zaczne podlewać około 5-10 ml dziennie na bo taka dawka jest wystarczająca dla mojej roslinki 8)

N

Norek-thc

Guest
Nie wiem HPS są gdzieś tak na wysokości 60 cm czyli to nie jest za dużo na pewno. Wydaje mi się że popełniłem głupi błąd przy spryskiwaniu spryskiwaczem spsikałem liście i krople wody ktore na nich pozostały mogły zadziałać jak szkło powiększające stad liście splonęły. Trudno się mówi, na szczęście mam jeszcze troche nasion, które moge wykorzystać. Tym razem jednak zastosuje hydroponike własnego pomysłu ktory mam nadzieje jest dobry> W hydroponice na pewno nie przeleje ani nie uszkodze mojego krzaczka :)))

M

!! mateusz !!

Guest
A gdzie kupiłeś nawóz ??
To też może zależeć od tego !!