akcesoria do uprawy roślin
nasiona marihuany

Prosze o Pomoc...

Wyszukiwarka Forumowa:
R

Rsn

Guest
Witam wiec tak jestem kompletnym amatorem! zamierzamy z ziomem wychodowac jakies ziołko :) wiec prosze o jakies dobre rady mamy lampy tylko mam prosbe niech ktos podpowie jakies nasiona kupic zeby byly dobre do chodowania w domu no i oczywiscie jak podlewac i jakie preparaty:) z góry dziekuje Pozdro

Tralaliński

Well-known member
Weteran
Buchów
0
1. jakie masz lapmy?
2. jaką masz powierzchnię na planta?
3. ile mozesz na to pieniedzy poświęcić?

Ziolo

Well-known member
Buchów
0
i mały bax bedzie as kosztowac ok. 120-150 zł. ze wszystkim, oprucz nasion

mała uprawke, a mysle ze taka wchodzi w gre, najlepiej zrobic pod swietlówkami kompaktowymi - "żarówki" energooszczedne.

takie :
http://www.hurt.com.pl/?o=shpp&i=2940
http://www.hurt.com.pl/?o=shpp&i=3008

ma jedna roslinke, na screena, albo na lowridera (o odmianach puzniej) trzeba z 30x30 cm (delikatnie liczac)

bedziecie potrzebowac :
0,3*0,3*60000= 5400 lumnów, Philipsy dają po 1100 , Osramy po 1500, czyli 2x osram + 2x philips. np. albo 4x osramy

na mała uprawka najlepszy jest lowrider, ale na początek, dla lupełnie zielonych najlepszy bedzie Northern Light, z FemaleSeed (np. z DrChroncka)

to na tyle., jak na początek, zrobice boxa na początku :)

R

Rsn

Guest
wiec tak mam do 250 zł przeznaczone :)

1.mam 2 lampy HPS 400 Wat

2.powierzchnie mam hmm 3metry na 2 metry

3.250 zł moge posiwecic bo teraz tylko tyle m

a widze ze kolega u góry radzi energoszczednymi zarowkami bedzie lepiej?

Ziolo

Well-known member
Buchów
0
HPS lepszy, swietlówki nadają sie do małych upraw, 1-2 roslinki, mysłaem ze o takiej mowicie