• Chcesz pomóc w rozwijaniu forum i naszej pasji? Zamieść link do Forum.Haszysz.com na swojej stronie, blogu, powiadom znajomych na forach lub w komentarzach

nasiona marihuany

Psujące się programatory czasowe

Wyszukiwarka Forumowa:

alibaba99

Well-known member
Buchów
0
Mam problem, kupiłem taki oto programator czasowy LINK i po 6 dniach przestał działać. Da się włączyć i wyłączyć prąd na stałe, ale programy nie działają. Pomyślałem sobie, że spoko, zdarza się, 15 złotych itd. Kupiłem lepszy sprzęt tego typu za granicą, inne firma, kolejne 6 dni i dokładnie to samo się stało. Mam podpiętego tylko HPSa z osprzętem, jakieś pomysłyn co może być przyczyną? Pewnie skończy się na analogowym, oby chociaż to działało.

G

Gejseusz

Guest
Jedna rada: Kupuj zawsze w sklepie i bierz paragon, nie wyrzucaj go! Ja pracuję na programatorach od wielu lat (akwarysta) i muszę stwierdzić, że czasem na 6 kupionych 3 muszą iść na reklamację... Ale co cieszy najczęściej wymieniają na inny, nowy:) Nie ma sensu bawić się w wydawanie pieniędzy na darmozjadów! I polecam wyłącznik czasowy B18 masterclear. Lubię go, bo rzadko się psuje (chociaż i tu się trafiają). Ale wg mnie najważniejsze, że ma wbudowany akumulator i jeśli nie będzie prądu to i tak włączy się o ustawionej godzinie, a analogowy trzeba będzie ustawiać na nowo po każdorazowym odcięciu prądu.

D

delete1

Guest
Pewnie nie wlaczyles Auto...zobacz dobrze w instrukcji.
Te programatory elektroniczne maja chyba trzy tryby pracy,nie mam instrukcji pod reka akurat,dobrze sprawdz czy wlasciwie ustawiles godziny wlaczen i wylaczen(nie moga na siebie nachodzic)
Pzdr.

Pszypał

Well-known member
Buchów
4