nasiona marihuany

Pyłek

Wyszukiwarka Forumowa:

wilk

Well-known member
Rejestracja
Gru 9, 2005
Postów
88
Buchów
0
Witam wszystkich bo to pierwszy mój post.

Mam takie pytanie :scratch: :
Na jaką odległość może polecieć z wiatrem pyłek z roś. męskiej żeby zapłodnić żeńską?
Pytanie ściśle związane z moim tegorocznym outdoorem.

pozdro :scratch:
 

zielony

Well-known member
Rejestracja
Lut 21, 2006
Postów
151
Buchów
0
Róznie moze poleciec bardzo daleko ale jesli chcesz zrobic nasiona to poprostu przenies pyłek na babe :king:
 

wilk

Well-known member
Rejestracja
Gru 9, 2005
Postów
88
Buchów
0
Nie w tym sęk.

Planujemy z kumplem zapodać na ten rok HH, PPP, EM i wysiać w paru miejscach w okolicy konopie z www.ptasiagrypa.gota.pl tak dla zabawy i moje pytanie brzmi:
czy konopie siewne nie pozapładniają mi tych wyżej wymienionych?
odległość miedzy miejscówkami to nie mniej niż 1km.
 

zielony

Well-known member
Rejestracja
Lut 21, 2006
Postów
151
Buchów
0
Nieradze wam tak robic moga wam zapłodnic i jeszcze jak porosiewacie w okolicy z ptasiem grypy to ktos zobaczy i znajdzie wasze.
 

wilk

Well-known member
Rejestracja
Gru 9, 2005
Postów
88
Buchów
0
Może być też odwrotnie, mianowicie 'ptasia grypa' będzie robiła jako kamuflaż.
 

zielony

Well-known member
Rejestracja
Lut 21, 2006
Postów
151
Buchów
0
Jak ktos zobaczy to jest kilka wariantow
a)jak to stara babcia albo dziadek albo ktos kto ma nabani :geek: to zadzwoni po smerfy.
b)bedzie se szedł taki ktos jak urzutkownicy tego forum :farao: to bedziesz miał po roslinkach
c)jak ktos sie skapnie a niebedzie sie znal dobze to wezmie wszystkie
d)prawdziwe zostana zapylone

Moim zdaniem macie głupi pomysł i odradzam
 
R

Re5p3kT

Guest
rozumiem to wszytko tak jak pylek zaplodni zenska to po topach?? czyli trzeba meskie osobniki usunac przed zapyleniem??
:scratch:
 

Lewi

Well-known member
Weteran
Rejestracja
Lut 25, 2006
Postów
1,311
Buchów
3
No tylko ten pyłek może latać sobie na 500 mil i zapylić Ci żeński kwiat :p
 

sleja

Well-known member
Weteran
Rejestracja
Lis 18, 2005
Postów
1,717
Buchów
0
500 mil, LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL chyba ku**a przy tornado. Pyłek jest przenoszony przez wiatr, nie mas szans by przeniosło go z Gdańska do Zakopanego.
 

Lewi

Well-known member
Weteran
Rejestracja
Lut 25, 2006
Postów
1,311
Buchów
3
ok. 500 mil :p A ile mil zależy od wiatru i się tak nie denerwuj :]
 

sleja

Well-known member
Weteran
Rejestracja
Lis 18, 2005
Postów
1,717
Buchów
0
Używanie wulgaryzmów nie oznacza zdenerwowania. 500 mil pyłek nie przebędzie . Gdyby tak było to uprawa sensimilli outdoor była by prawie nie możliwa.
 

zielony

Well-known member
Rejestracja
Lut 21, 2006
Postów
151
Buchów
0
Zgadzam sie ze sleja 500mil :rendeer: skat to wzieles;]
 
C

Canabis_16

Guest
Jak chcesz dorodne kwiaty to kup sobie nasiona Female czyli żęskie nie będziesz musialusuwać męskich kwiatów usuwać bo ich nie będzie!!!!
 



Z kodem HASZYSZ dostajesz 20% zniżki w sklepie Growbox.pl na wszystko!

nasiona marihuany
Góra Dół