akcesoria do uprawy roślin
nasiona marihuany

Pytanie na temat mojego "Boxa" [budowa,lampy,wentylacja]

Wyszukiwarka Forumowa:

Misjonarz-MJ

Well-known member
Buchów
0
Witam.
Jestem nowicjuszem aktualnie w tym temacie.
Aktualnie czytam dużo przez was napisanych lektur związanych z uprawami "indoor", ponieważ takie mnie interesują.
Od miesiąca myśle nad uprawą konopi w box-ie, który ma wymiary
dł: 85cm
szer: 75cm
wys: 125 cm
1.
Moje pierwsze pytanie brzmi ile watowe lampy najlepiej by pasowały do tego box'a ?
2.Ile roślinek wejdzie do takiego box'a [ mam na myśli odmiane "Amnesia Haze" , "Specjal Kush" "Specjal Queen"
tylko nie wiem czy te dwie ostatnie nadają sie na Indoor.

2a
. Która z tych "panienek" jest najłatwiejsza w uprawie i jakich plonów bym mógł się ewentualnie spodziewać.
3.
I ostatnie moje pytanie dotyczy wentylacji .. prze podanych parametrach box'a może mi ktoś podać link [np] z allegro, jaki wentylator by był najlepszy do takiego box'a

Licze na wyrozumiałość ponieważ dopiero zaczynam i chciałbym sie poradzić Was " bardziej doświedczonych ode mnie " , licze na pomoc w starcie z tą uprawą.
:smokee:

Ostatnią edycję dokonał moderator:

younggrow

Member
Buchów
0
Lampa HPS 250W spokojnie na tą powierzchnię.Odmiana jeżeli nie auto to najlepiej 1 dobrze roztrenowana.

Misjonarz-MJ

Well-known member
Buchów
0
Dzięki za rade

Myślałem aktualnie o 2x 70 Wat MH lampy , na początek wzrostu a potem zmienić na 100-150 hps .
Co ty o tym sądzisz dzięki na rade i chciałbym aby wypowiedzieli się inni użytkownicy i odpowiedzieli na moje pytania.

Misjonarz-MJ

Well-known member
Buchów
0
Chodziło mi o te lampeczki bonie wiem czy 250 W Hps nie bd za mocne na takiego box'a żebyum nie miał problemów z temperaturą.

Licze na odp. ; ]

younggrow

Member
Buchów
0
250 w cooltubie załatwiłoby sprawę i byłby wypas dla pomidorka,ale na 150 też polecisz

Misjonarz-MJ

Well-known member
Buchów
0
Mhm ... to wole już dołożyć i tam zakupie 250 W .
hps i tyle.