nasiona marihuany

Pytanie nowicjusza

Wyszukiwarka Forumowa:

Kaczka1906

New member
Rejestracja
Kwi 6, 2021
Postów
4
Buchów
0
Cześć,
Na wstępie chciałem zaznaczyć, ze jestem totalnym nowicjuszem jeśli chodzi o uprawę naszych pięknych roślinek. Generalnie sprawa wyglada tak, ze wszystko potoczyło się bardzo szybko i spontanicznie ponieważ moja żona jakimś cudem zgodziła się na mój pomysł wiec trzeba było działać, możliwości mam niestety trochę ograniczone z tego powodu, ale do sedna. Zasadziłem 7 krzaków w zeszła sobotę tj 27.03.2021(data wsadzenia w ziemie) i pytanie czy rozwijają się one w mire okej ? Na dzień dzisiejszy są one bez lampy która dojedzie jutro podlewam w miarę możliwości jak widać, ze robi się sucho, gleba doniczkowa przepuszczalna i jak na razie są na parapecie do słońca. Nawilżacz powietrza ultradzwiękowy śmiga cały czas



 

Marc

Hate being sober
Rejestracja
Lut 25, 2020
Postów
177
Buchów
174
Masz zamiar pakować je do jakiegoś boxa czy po prostu będziesz świecił na nie lampa z jakiegoś stelaża? Masz jakieś pojęcie o uprawie MJ?
 

Kaczka1906

New member
Rejestracja
Kwi 6, 2021
Postów
4
Buchów
0
Mam zamiar ogarnąć jutro takiego prowizorycznego boxa, tylko czekam na lampe i dokupie jakiś wiatrak. Jeśli chodzi o pojęcie to nie mam żadnego, tyle co gdzieś z filmików na yt ale doświadczenia zero. Te roślinki ogólnie planowo się rozwijają ?
 

AngryBeards

Well-known member
Weteran
Rejestracja
Sty 26, 2013
Postów
508
Buchów
504
Odznaki
1
Lekko wyciągniete ale nie przeszkadza to w niczym, jak będziesz je wrzucał do dołków to po same pierwsze liście, łodyga zamieni się w korzeń. Nie wiem czy jest sens z tym nawilżaczem :)
 

Marc

Hate being sober
Rejestracja
Lut 25, 2020
Postów
177
Buchów
174
Mam zamiar ogarnąć jutro takiego prowizorycznego boxa, tylko czekam na lampe i dokupie jakiś wiatrak. Jeśli chodzi o pojęcie to nie mam żadnego, tyle co gdzieś z filmików na yt ale doświadczenia zero. Te roślinki ogólnie planowo się rozwijają ?