nasiona marihuany

Super Critical auto GHS

Wyszukiwarka Forumowa:
Status
Ten wątek został zamknięty.

weedwiz

Well-known member
Rejestracja
Kwi 28, 2012
Postów
134
Buchów
0
:spalony:Witam Wszystkich Growerów,Jestem początkującym ganja farmerem:harvest:i chciałbym przedstawić cykl hodowli automata ,,Super Critical''z GreenHouse seeds<wodna> Pestki zostały zakupione bezpośrednio od producenta z oficjalnej strony internetowej.
Teraz info na temat boxa i sprzętu:jaraczz: wymiary boxu to szerokość i długość po 70cm,wysokość 180cm.Moje oświetlenie jest troszkę innowacyjne ponieważ używam Lampy Ledowej o mocy 135W Blackstar firmy Gotham Hydroponics.W boxie znajduje się jeszcze wiatrak do cyrkulacji powietrza,myśle że styka ponieważ lampa ledowa posiada własny system chłodzenia w postaci 3 wiatraczków które chłodzą perfekcyjnie cały system można dotykać bezpośrednio szybki która chroni ledy i wcale nie czuć żeby była chociaż nagrzana nawet po 18h pracy.Przejdę w końcu do rzeczy,a więc tak pestki poszły do ziemi dokładnie 24marca 2012:smokee:co tydzień robiłem zdjęcia z tego samego miejsca żeby widzieć progress i muszę powiedzieć że ładnie się porobiło,a stosuje tylko uniwersalny produkt do roślin z potrzebnymi pierwiastkami jak azot, magnez,cynk,fosfor,wapń,bor, producent zaleca stosowanie raz na tydzień ale ja używam 2 razy w tygodniu bez żadnych skutków ubocznych planty zdrowe i zielone:bounce:Właśnie minął 5 tydzień od wykiełkowania,według producenta powinno być gotowe po 7 tygodniach,ale jak większość osób na forum piszę +2 tygodnie więcej to mogę się z tym zgodzić no chyba że w te 2 tygodnie naprawdę się wyrobi to będę w szoku :bongo4:he he to fotki plantów co 7 dni i postęp:crazy:jakieś uwagi albo porady mile widziane

---------- Aktualizacja posta 20:16 ---------- Czas poprzedniego posta 20:00 ----------



---------- Aktualizacja posta 20:17 ---------- Czas poprzedniego posta 20:16 ----------