nasiona marihuany

Szukam Pomocy Profesionalistów :]

Wyszukiwarka Forumowa:

NowyBuchacz

Member
Rejestracja
Lip 10, 2006
Postów
22
Buchów
0
Dopiero co zaczalem myslec o jaraniu zioła więc jeszcze nie jestem zczajony :] i musicie mi wyjasnic jak dokonać pewnej rzeczy :)
mianowicie:
Turbo%20Maximus%201_3000XL.jpg


nawet jak mam to gówno zrobione to co mam zrobic z maryną w srodku ^^ zapalić ją luzem czy co ??

pewnie lamerskie pytanie ale jestem zielony w tych tematach ....
 

Apollo

Well-known member
Weteran
Rejestracja
Lip 6, 2006
Postów
481
Buchów
1
stary zaczynaj jarac ze szkla do papierosow szklana fifka kupisz w wiekszosci kioskow:) pozniej przezucisz sie na wodne itd:)
 

Mazar

Well-known member
Rejestracja
Maj 17, 2006
Postów
69
Buchów
0
no staryy wkładasz zioło do 1 podpalasz i ciagniesz 3 hehehehe
 

NowyBuchacz

Member
Rejestracja
Lip 10, 2006
Postów
22
Buchów
0
acchhh dzieki wam ^^ no za dobry w tych tematach nie jestem :p jeszcze raz dzięki :flower:
 
I

invit

Guest
ziolo sie wklada do cybucha to po pierwsze... ta rura nie wiem po co ci :? wystarczy dziurka zeby ciagnac dym, a sprzeglo umiesc jak najwyzej :>
a tak wogole stary to na poczatek lepiej kup sobie lufke za 30gr w kiosku nabij malego topa i ciagnij z usmiechem ;]
 

NowyBuchacz

Member
Rejestracja
Lip 10, 2006
Postów
22
Buchów
0
1) co to jest to "sprzęgło" ?? żeby wylatywał dym ??
2) Jesli roslinka była chodowana tylko na wodzie można zmienić na jakiś domestos czy cos ?? jak tak to napsizcie ;P :scratch:
 

swirek

Well-known member
Rejestracja
Mar 28, 2006
Postów
107
Buchów
0
nie uzywaj domestoasow i innych chemicznych gowiem! zniszczysz sobie zdrowie na takim grassie. Woda jest duzo lepszym rozwiazaniem + naturalny nawoz zeby lepiej rosło :) Jesli była to dobra odmiana i dobrze uprawiana to powinna fajnie kopac :tongue:
 

VipGrower

Well-known member
Weteran
Rejestracja
Maj 9, 2006
Postów
629
Buchów
1
NowyBuchacz napisał:
1) co to jest to "sprzęgło" ?? żeby wylatywał dym ??