- Buchów
- 97
Hej.
Potrzebuje pomocy w wyborze pestek na następny projekt. Wybierał będę z zapasu jakim dysponuje. Chodzi o to, że będę miał dużo mniej czasu niż zakładałem i pewniej będę się czuł używając szybkich odmian. Nie mam doświadczenia z tymi pestkami. Większości nie ma na forum, ale wiadomo, że nie wszystko się dokumentuję więc jeśli ktoś was sadził coś z tej listy i rosło długo lub krótko to proszę o info.
Uprzedzając pytania odpowiem, że nie sugeruje się tym co pisze producent bo to różnie bywa, raz miałem kusha co powinien dojść w 60 dni według producenta czyli około 70 realnie, a był gotowy w 50. Odwrotnie było z killing fields który miał być gotowy w 60-70 dni a ściąłem go w 98 albo 9, a mógł jeszcze z tydzień śmiało postać.
Lista tego czym aktualnie dysponuje.
Bubba Gift HSO
Blue Dream HSO
707 HEADBAND HSO
707 TRUTHBAND BY EMERALD MOUNTAIN HSO
DR GREENTHUMB'S EM-DOG BY B-REAL HSO
Chocolate Mint OG HSO
BLACK D.O.G. HSO
Tangerine Dream Barney Farm
C 99 FS
Nev Haze FS
Afgan Kush WOS
Green Poison Sweet Seeds
Y Griega Medical Seeds
Channel+ Medical Seeds
Blue Widow Dinafem
JAGGER KUSH Delicious Seeds
BLUE CHEESE Dinafem
[FONT=droid_serifregular]Desconocida Kush Delicious Seeds
Sin City Kush WARR
Killing Fields x Alien Kush WARR
White Fire Alien WARR
Chemdog x Amnesia Haze WARR
To wszystko co mam na tą chwile i nie zamierzam się puki co dozbrajać. Niektóre rośliny obserwuje w relacjach innych, niektóre udało mi się wygrzebać z zakończonych, ale o większości nie wiem nic oprócz tego co pisze na opakowaniu. Zastanawiałem, się czy nie odpuścić sobie pisania sativek w liście, ale w sumie tego nie zrobiłem nie wiem czemu bo i tak z góry są skreślone, a może po prostu je lubie i licze, że ktoś napisze, że jest jakaś sativa która kwitnie wyjątkowo szybko i akurat jest na mojej liście
.
to ten tego z góry dzięki za info.
[/FONT]