• Chcesz pomóc w rozwijaniu forum? Zamieść link do Forum.Haszysz.com na swojej stronie lub blogu

THC w organizmie

Dziwny_typ

New member
Buchów
1
Witam.
Może zacznę od tego, by płynnie sprecyzować o co mi chodzi.
Jestem początkującym kierowcą ciężarówki, jeżdżę na trasach międzynarodowych, a to że jestem "zakochany" w tej roślinie pytam o poradę tu, a nie na forum scania duże koła ma.
Przypadkiem spisałem się z ziomkiem ze szkoły z którym często popalaliśmy za szkolnymi garażami który też jeździ po Europie dostawczakiem i dowiedziałem się , żebym najlepiej i najszybciej porzucił dobrodziejstwa jakim jest haszysz i zioło, bo jego kolegę trzepali na granicy w Niemczech i dziś siedzi za kratami dopóki mu nie zejdzie z krwi THC-Cooh, bo na tym bazują narkotesty i ponad 5tyś euro mandatu, spooro prawda? Nie wiem ile w tym prawdy, ale po co by mi pierdolił głupoty, bo istnieją różne "wydarzenia" akcja znicz, akcja zwolnij bo przypierdolisz itp.. Zdziwiło mnie, że musi odsiadywać na dołku aż mu zejdzie i pytanie to ile on wypalił i jak długo to się trzyma w organizmie... Dlatego studiowałem google dość długo, ale co forum to inne wartości. Chcę po prostu być ostrożnym i wiedzieć, jestem człowiekiem co ciekawią go takie rzeczy, a nie pach 3 dni bo ktoś napisał, że tyle trzyma i koniec. Od tego momentu zacznę główny wątek o co mi chodzi.
Narkotesty istnieją na ślinę, krew i mocz (włosy to jebać) . Ślina stosunkowo krótko, interesuje mnie najbardziej mocz i krew, chcę by ktoś PRZYBLIŻYŁ mnie do jakiś tam wartości. Pewne fora zapewniają, że zawodowy palacz, co jara od czasu do czasu utrzyma THC w organizmie od 7 do 15 dni, drugie przekonuje , że nawet jeden buch haszu pozostawi ślad nawet i na 3 tygodnie i trzecie forum które opisywało przypadek gościa co jarał miesiąc codziennie , potrafi THC zostawić ślad nawet i na 6 miesięcy....