• Chcesz pomóc w rozwijaniu forum i naszej pasji? Zamieść link do Forum.Haszysz.com na swojej stronie, blogu, powiadom znajomych na forach lub w komentarzach
akcesoria do uprawy roślin
nasiona marihuany

To będzie moja 1 roślinka

Wyszukiwarka Forumowa:

kubis1990

New member
Buchów
0
Witam czy mógłby mi ktoś pomóc i poradzić od czego zacząć i co robić krok po kroku aby wyrosła piękna roślinka taka jak jest opisana? Pierwszy raz chcę to zrobić .. Czytałem dużo w internecie na temat outdoor krok po kroku uprawa i w każdym forum inaczej napisane. Mógłby mi ktoś to jasno wytłumaczyć dla tej roślinki: Easy Bud Automatic Feminizowane
Jestem nowicjuszem w tych sprawach. :bounce:

Raf_rk

Well-known member
Weteran
Buchów
3
Hm, a czy ty sądzisz, że gdyby to się dało w kilku zdaniach opisać, to istniałoby to forum? Po co byłyby poszczególne działy - o boxach, oświetleniu, odżywkach, itd.?

czasem ręce opadają, jak się widzi takie pytania...

kubis1990

New member
Buchów
0
Mówię , że jestem nowy w sadzeniu. Chcę się jak najwięcej dowiedzieć , żeby mieć doświadczenie na przyszłe lata <rotfl>

alejasieboje

Well-known member
Buchów
0
wez sie pie****nij w leb.
Juz cisnienie musi mi skoczyc, niby '90 a taki nierozgarniety jestes?
Powiedz mi jak, ale ku**a JAK na kazdym forum jest inaczej opisane?
Na jednym mowia ze podlewa sie woda a na drugim czym ku**a? Pepsi?
Caly ch*j czytales, lecisz na latwizne, chcesz zeby ktos ci wypunktowal jak zrobic zeby miec "piękna roślinka taka jak jest opisana" no chyba z chu*a spadles, do tego opisac do konkretnej odmiany, szlag by to - moze w zyciu za dobrze masz i ktos za ciebie nawet ci du*e podciera?

Ty jestes nowicjuszem nie w sadzeniu tylko w korzystaniu z internetu.
Lepiej rusz du*e i zacznij czytac, bo jeszcze troche i sobie gowienko zasadzisz.

Powiedz jeszcze cos tak "mądrego" jak w dwoch poprzenich postach a wlepie Ci negatywa(rozdziewiczysz mnie).

Edit: w sumie juz jestem rozdziewiczony.