nasiona marihuany

Uprawa box indoor auto (LED) z nawozami Advanced Nutriens: 1x Royal Jack, 1x Diesel, 1x Royal Kush

Wyszukiwarka Forumowa:

Wienio

Member
Rejestracja
Lip 27, 2017
Postów
8
Buchów
0
Siema wszystkim !:)

Będzie to moja druga uprawa automatów indor, przeczytałem bardzo dużo na ten temat z różnych źródeł i mam nadzieję sprostać zadaniu ale oczywiście nieoceniona będzie tu Wasza pomoc :)

Nasiona: tutaj Odmiana automatyczna, zakupione na www.royalqueenseeds.pl, 1 x Royal Jack Automatic, 1 x Diesel Automatic i 1 x Royal Kush Automatic
Growbox: Growbox własnej produkcji, Wymiary: 120 cm (długość) x 60 cm (szerokość) x 95 cm (wysokość)
Oświetlenie: 2 x lampa LED 75 WAT każda (25 diod po 3 W) zawieszone ok. 15 cm nad trzeba roślinami
Wentylacja: 2 x wiatrak łazienkowy firmy OSRAM + wiatrak biurowy jako wiatrak mieszający
Ziemia: Ziemia "Jucca" uniwersalna do roślin kwitnących
Donice: Donice 7 litrowe - Leroy Merlin
Nawozy: Advanced Nutriens : MICRO, GROW oraz BLOOM
Filtr węglowy: brak

Poniżej wrzucam fotki, rośliny mają dziś równe 40 dni od momentu wykiełkowania, podlewam je co ok. 4 dni po 500 ml wody z nawozami co drugie podlanie (za dużo , za mało...? podpowiedzcie proszę Uprawa box indoor auto (LED) z nawozami Advanced Nutriens: 1x Royal Jack, 1x Diesel, 1x Royal Kush). Na razie stosuje nawozy w proporcjach 4 ml x 4 ml x 4ml na 1 L wody, gdy wszystkie rośliny zaczną kwitnąć przestawię się na 2 ml (grow) x 4 ml (micro ph) x 6 ml (bloom). Stosuję trening LST (ale nie zbyt intensywny, po rozgałęzieniu się rośliny zaprzestaje i nie stresuje dalej)Wszystkie roślinki zostały posadzone w tym samym czasie, nie do końca rozumiem czemu jedna tak odstaje od dwóch pozostałych ale myślę że to tylko na +, powiedzcie szczerze co o nich sądzicie ;)











 

Total Kozak

Buja taka muza!
Weteran
Rejestracja
Lip 5, 2015
Postów
3,175
Buchów
6,583
Odznaki
2
Podlewanie spoko, widać ze wszystko jest ok. Na następny raz, ***aj sezony do boxa. powodzenia
:bounce:
 

mniamniam

Well-known member
Rejestracja
Wrz 8, 2017
Postów
103
Buchów
0
Fajne Panele, to krokodylki na pinach?(przewody) Nie martwisz się o brud zbierajacy sie na piance ? moze wartoją przyciąc, widać ze kolega wie co robi po samej konstrukcji, widac ma byc łatwo i praktycznie , podoba mi sie <peace> jak z zapachem jeszcze tylko zapytam? czuc jaką woń po za boksem? przyjemnosci:queen:
 

Wienio

Member
Rejestracja
Lip 27, 2017
Postów
8
Buchów
0
Dzięki stary :) Lampy kupiłem prosto z Holandii, nie bardzo się znam na układach elektrycznych ;) Piankę przytnę, dzięki za radę ! Co do zapachu do wentylatora wydmuchującego powietrze z boxa przymocowałem rurę, która prowadzi prosto do otworu wentylacyjnego i do komina :)

Zastanawia mnie jedna rzecz. W boxie zamontowane mam 2 lampy LED, starałem się je tak wyśrodkować żeby świeciły mniej więcej po równo na każdą z trzech roślin. Tutaj jednak zastanawia mnie czy rośliny nie "wariują" w pewien sposób ze względu na 2 źródła światła nie wiedząc w kierunku którego się obrócić? Tym bardziej że roślina stojąca po środku między nimi kilka topów ma bliżej do jednej lampy, a reszta do drugiej... ?
 

Wienio

Member
Rejestracja
Lip 27, 2017
Postów
8
Buchów
0
Witam ponownie :) Dziś mija równo 50 dzień życia roślinek. Przeszedłem dziś na stosowanie nawozów w proporcjach 1:2:3 (3 ml GROW, 6 ml MICRO i 9 ml BLOOM na 1,5 L wody). Podlewam już ok. 600-700 ml wody co 5 dni, za każdym razem z nawozami (dobrze?/źle?). Jak myślicie, wszystko narazie ok? Martwi mnie trochę, że dwie pozostałe jeszcze nie kwitną.. Liczę na Wasze uwagi i opinie :):):) . Poniżej foty z dziś:







 

Wienio

Member
Rejestracja
Lip 27, 2017
Postów
8
Buchów
0
Dziś 68 dzień, ta po lewej wydaje mi się , że na dobre się zatrzymała, topy już nie puchną od kilku dni :( pozostałe kwitną i chyba jest ok, zaczęły później ale wyglądają zdrowo :) Foty poniżej









 

adieeep

Active member
Rejestracja
Paź 10, 2017
Postów
27
Buchów
0
Nooo ślicznie to wygląda do kosy już blisko zdaj nam smoke report :D
 



Z kodem HASZYSZ dostajesz 20% zniżki w sklepie Growbox.pl na wszystko!

nasiona marihuany
Góra Dół