uprawa outdoor w hiszpanii

Wyszukiwarka Forumowa:

Selavios

New member
Buchów
0
Witam wszystkich . Chciałbym się od was dowiedzieć co myślicie o uprawie w hiszpanii , ponieważ nie długo się tam przeprowadzam a chciał bym coś pokombinować na oucie , tylko nasunęło mi się pytanie jak tam może być z outem , kiedy wysadzać itp. Tak jak u nas ? chodzi mi tutaj dokładnie o La Palmas (wyspy kanaryjskie) tam cały rok grzeje światło i jak by to było z kwitnieniem konopii? kiedy tam mogły by kwitnąć ? :)

ps. Jestem początkującym tutaj na tym forum jeśli zrobiłem jakieś błędy lub w złym dziale to proszę o poprawkę

NorthernLights

Well-known member
Buchów
0
Kup nasiona w hiszpańskich seedbankach, z językiem pomoże Ci Gooogle tłumacz.

R

ruski wentylator

Guest
jedyny twój problem to straszny skwar z nieba i susza,powazny problem z nawadnianiem, malo i rzadko pada deszcz, mało ziemi ale za to sama wulkaniczna- piękny jest EL TIEDE,masz mnóstwo "terenow preriowych"i krajobrazow księżycowych to wal na zbocza polnocne od ameryk i masz slonce , a Slonce masz caly rok prawie wiec slowo qutdoor trochę odbiega od polskiej definicji , ( jak startujesz z qutdoorem to w dupie masz czy grudzień lipiec czy maj, lepiej maja tylko gdzies na rowniku - POMYSLCIE CALY ROK TO CZAS NA SEZON NA QUTDOORA , chyba indor bezsensu... ), zawsze masz sezon.....tanie fajki i tanie paliwo i orginalne przebiegi w autach, ciekawe czy te duże jaszczury lubia krzaki nasze...

Selavios

New member
Buchów
0