nasiona marihuany

WŁASNIE SKOŃCZTŁEM BUDOWE ALE MAM PROBLEM Z FILTREM

Wyszukiwarka Forumowa:

marek80

Well-known member
Rejestracja
Mar 25, 2006
Postów
52
Buchów
0
jestem początkującym własnie skończyłem budowę swojego pierwszego boxa(nie mam aparatu bo wkleił bym fotki)
wymiary 0.6x0.6x140 (płyta osb srodek pomalowany białą farbą) złącza od zewnątrz uszczelniłem silikonem,drzwiczki uszczelniłem izolacja okienną, mocny regulowany zatrzask dociska drzwi.Lampa hps 150 kupiona z allegro z regulacją na stalowych linkach
robiłem testy z temperaturą po zamocowaniu dwóch wiatraczkó mam 29-30 stopni
wydmuchujące wiatraczki sa na wysokości 1m wdmuchujące na wys 30 cm
I TU MAM PROBLEM JAK MAM ZAMONTOWAĆ FILTR WĘGLOWY WEWNĄTRZ BOXU CZY NA ZEWNĄTRZ MOZE BYĆ FILTR WEGLOWY DO OKAPÓW PRZYKLEJONY NA ZEWNĄTRZ BOXA TUŻ ZA WIATRACZKIEM WYDMUCHUJĄCYM ??
 

sleja

Well-known member
Weteran
Rejestracja
Lis 18, 2005
Postów
1,717
Buchów
0
Wydmuchiwanie nie jest wyciąganiem powietrza ?
 

marek80

Well-known member
Rejestracja
Mar 25, 2006
Postów
52
Buchów
0
a co myślicie o tym żeby zamówić filtr z growschopu raz zapłacić a co jedynie to jak sie skończy to go rozebrac i wymienic węgiel aktywowany widziałem kilka projektów na forum ,straszna amatorszczyzna a strasznie się boję że matka coś wywęszy
 

sleja

Well-known member
Weteran
Rejestracja
Lis 18, 2005
Postów
1,717
Buchów
0
Nic nie zagwarantuje Ci 100% działania i skuteczności. Gdybym miał w chÓj kasy to może wydałbym pare razy więcej gotówki za minimum polepszonej skuteczności.
 

marek80

Well-known member
Rejestracja
Mar 25, 2006
Postów
52
Buchów
0
jonizatory nie działają , tak odpisały mi dwie osoby na priva które używały tych zabawek (ciekawe dlaczego growshopy w europie ich nie polecają za to gloryfikują potęgę węgla aktywowanego) nie żębym się wymądrzał jestem laikiem w tym biznesie poprostu stwierdzam fakty
 

sleja

Well-known member
Weteran
Rejestracja
Lis 18, 2005
Postów
1,717
Buchów
0