nasiona marihuany

wentylacia...to nie takie proste

Wyszukiwarka Forumowa:
T

tiger

Guest
witam... mam boxa o wymiarach 29x36 cm...
zalozyłęm jeden wiatrak komp 12v... na samym dole otwor o wysokosci 7 na 36 cm czyli bardzo suzy
lampy były na wysokosci okolo 35 cm a wiatrak na okolo 70 cm temperatura w boxie (5 cm w duł od lamp) 40C

dałem wiatrak nizej jakies 3 cm nad odbłysnikami temperatura 5 cm od lamp okolo 37C
podniosłem lamp na wysokosc wiatraka ale nie pod lampa tylko na jej wysokosci tmperatura 35C

dozucilem jeszcze jeden wiatrak na dole i dupa temp wacha sie od 33-35 c zadnej ruznicy.... co zroobic dodam ze wszystko jest na jednej sciance bo niechce dziurawic boxa z kazdej strony... moze mi ktos powiedziec jak mam zbic ta temperature? albo czy temperatura 35C przy szczytach roslin nie zaszodzi jej? nizej jest juz 30C...
 

Laska

Well-known member
Weteran
Rejestracja
Sie 15, 2005
Postów
650
Buchów
1
chyba jednak bedziesz musiał porobić otwory na przeciwległej ścianie boxa. poprawi to trochę przepływ powietrza w boxie i zbije temperaturę
 
T

tiger

Guest
chyba niestety tak....
zastanawiam sie tylko jak niektorzy to robia ze zamontuja jeden wentylator i maja dobra temperaturke....
 

Orion

Well-known member
Weteran
Rejestracja
Mar 16, 2006
Postów
2,316
Buchów
11
zależy jaki wentylator.. :) wyciągowy łazienkowy.. jeszce ok,

Jak masz tak czy siak dużą temp możesz kupić zwykły wentylator domowy, i niech dmucha przez całą długość boxa , oczywiście po drugiej stronie musi być odpowiednio duża dziura.

Drugie rozwiązanie, kup rure alu lub coś podobnego w miare odpornego na temp. ( np hps 400W wydziela mnóstwo ciepła) Zrób coś na podobieństwo Cool Tube, wentylator od kompa wyciąga powietrze na zew. boxa.

Najlepiej kup po prostu 2-3 łazienkowe (do 20 zł za szt. na allegro) i nie będziesz miał nigdy problemu z temp. Zamontuj ściemniacz i będziesz mógł kontrolować obroty wentylów.
 
T

tiger

Guest
to nie HPS tylko swietlowki kompaktowe.w nocy temp spadła mi do 29... teraz jeszcze wyciolem na tyłach odbłysnika dziury tak zeby wyciagało powietrze z odbłysnika (dziura tam gdzie jest statecznik do swietlowki.) zzobaczymy co to da jak niezda to egzaminu to nie pozostajenic jak rozbebeszyc boxa..
 
R

rasta

Guest
tiger napisał:
czy taa wentylacia zbije całą temperature przy swietlowkach?
dodam ze swietlowki benda z odblysnikami odległosc miedzy jednym odblysnikiem bendzie okolo 2 cm czy to wystarczy zeby dobrze wentyl;owac cale pomieszczenie?
wentylator jest wyzej niz lampy poniewaz niema mozliwosci zamontowania wentylaci w scianie na wysokosci lamp zwlaszcza jak trzeba regulowac wysokosc....prosze o odpowiedz

 



Z kodem HASZYSZ dostajesz 20% zniżki w sklepie Growbox.pl na wszystko!

nasiona marihuany
Góra Dół