• Chcesz pomóc w rozwijaniu forum i naszej pasji? Zamieść link do Forum.Haszysz.com na swojej stronie, blogu, powiadom znajomych na forach lub w komentarzach
akcesoria do uprawy roślin
nasiona marihuany

White Russian Auto Feminised

Wyszukiwarka Forumowa:
G

Gość

Guest
Witam lubię sobie przysmażyć więc mam zamiar posadzić krzaczka <shiza>.
Zamówiłem 1 x White Russian Auto.
Chciałbym dobrych porad bo chce się zaopiekować rosjaninem.
Jestem całkowicie zielony co do sadzenia jedynie tyle co naczytałem na forum:jaraczz:
Licze na was ziomeczki. Łapa :spalony:.

matimati123321

Well-known member
Buchów
0
Zamowiles 1x sadzonke konopi czy jeden zestaw pestek? Bo szansa na to ze ci wykielkuje nie jest 100%. Bless :)

oleander

Well-known member
Buchów
0
Mowisz ze wiesz tyle co naczytales sie na forum .Czyli powinienes wiedziec sporo. Dlaczego wybrales automata przeciez maja krotki weg i jak cos spitolisz to bedzie lipa. Lecisz indoor wiec napisz cos o boxie wentylacji oswietleniu ,czy planujesz lst jaki masz zestaw nawozow itp. Napisz co chcesz wiedziec to pomoge. Pozdro

G

Gość

Guest
sadze in. buduje boxa wentylator łazienkowy, oświetlenie phillips, LST w planach choć jestem amatorem. nawóz biohumus forte. kermatyz, dolomitu nie wiem ile dać.. najbardziej martwi mnie kiełkowanie.

---------- Aktualizacja posta 22:39 ---------- Czas poprzedniego posta 22:33 ----------

ile lumenów będę potrzebował na 1 roślinkę? to chyba zależy od wielkości boxa?

matimati123321

Well-known member
Buchów
0
Podaj wymiary boxa jaki budujesz, szerokosc i dlugosc to powiem ci ile bedziesz potrzebowal zarowek, o jakiej mocy ty masz?

G

Gość

Guest
najlepiej to poradź mi jaki box na jedną roślinę i jaki sprzęt do mojego ruska :).

matimati123321

Well-known member
Buchów
0