akcesoria do uprawy roślin
nasiona marihuany

Wkopywanie donic w glebe

Wyszukiwarka Forumowa:

WiejskiTyp

Active member
Buchów
52
Hodowla na terenie podmokłym

Dobry wieczorek,
Jestem początkującym growerem z Pomorza i mam pytanie co do paru rzeczy. Mianowicie, jak widać na trzech załączonych zdjęciach mam spota na podmokłym terenie. Gdy nadepnie się mocniej na grunt, podnosi się woda. Na około wysokie jezoraste trawy. Ewidentnie było tu kiedyś jezioro. Gleba jest mułowata w tym miejscu i mocno pachnie ściółką, mułem, rozkładem roślinnym. Sadzonki są w donicach, ale ciekaw jestem czy nie wkopać ich aby same ssały wode. Mam pytanie też odnośnie tej gleby bagnistej, która może jest poza tym, że mokra to jest świetną odżywką? Teraz już jest za późno na sadzenie nawet Speed Auto, ale na przyszły sezon ciekaw jestem czy może nie wymieszać z ziemią z terenu ziemi zakupionej i nie zasiać bezpośrednio w gruncie? Wiem, że niektórzy praktykują kopce na tego typu terenach, ale nie znam się na tym. Rośliny 60 days auto i critical 2.0 auto mają już ponad 2 tygodnie, są małe, dosyć wolno sobie rosną, nie chorują. Teren mocno wilgotny, a nad ranem często mgły.

r.jpg
p.jpg
d.jpg

mamałyga

Well-known member
Buchów
27
Jeśli się znajdzie ktoś, kto zechce się podzielić wiedzą o spotach bagnistych to podłączę się do tematu. Zawsze od takich spotów odstraszała mnie wizja wysokiej wilgotności w fazie flo. Zastanawia mnie jak to wyglądało u osób które sadziły w takich miejscach.

BetonowyDaniel

Edward A. Murphy
Buchów
12,167
Odznaki
14
Uprawiali, owszem :)
Było sporo tematów odnośnie bagien czy relacji z terenów podmokłych ;)

Manso

Hodowanie rąk nie brudzi
Buchów
1,909
Pleśń i zalania. Stracisz 80% plonu moim zdaniem

WiejskiTyp

Active member
Buchów
52