nasiona marihuany

Złodziejaszki na spocie - Jak sie z nimi uporać?

Wyszukiwarka Forumowa:
Status
Ten wątek został zamknięty.

Easy_Mudżin

Well-known member
Buchów
0
Cześć growerzy.
Zauważyłem że dookoła mojego spota kręcił się nie proszony gość
(przynajmniej tak podejrzewam). Jest dużo wydeptanej trawy (trwa po klatkę mam 1,75 wzrostu) w pobliżu mojego spota, przeczuwam że ktoś
mógł nadziać się przypadkiem na moje planty, lub jego celem
było żeby coś znaleźć. Jak wiecie nie ma idealnego spota... Dlatego chciałem zapytać kiedy ściąć swoje kobiety, tak aby uprzedzić złodziejaszków (wiadome że dzień ani godzina nie jest mi znana) ale cóż, trzeba sobie jakoś radzić. Czy można przyśpieszyć flo w końcowej fazie? Żeby ściąć je w miarę szybko bez straty plonu? Dać coś moim panną żeby napuchły? No nie wiem... Czekam na rady. Jak to się mówi przezorny zawsze ubezpieczony. Jestem początkującym grower`em. Proszę o pomoc. Dziekówka :yeahh:

oleander

Well-known member
Buchów
0
Nie wiadomo czy to napewno zlodziej . Jesli tak to pewnie kumaty bo nie scial nie dojrzalych krzakow i bedzie czekal az dojda . Pociagnij nitke pojdz za pare dni i jesli bedzie zerwana a plant nietkniety to pewnie obczaja czy dochodza . Mozesz dac ripen zeby przypuchly a scinac ze 2 tyg przed terminem sam pokombinuj .Pozdro

D

delete

Guest
Najlepsze sidła to żyłki przezroczyste wędkarskie ( 2-10zł ).Rozciągasz je na trzech wysokościach. Pierwsza to 10cm nad ziemią ( uprzedza cie o psach lisach kunach itp.) Druga na wysokości 50cm ( dziki lub ludzie ) Trzecie na wysokości 1.5m ( jej zerwanie oznacza spalonego spota ). Sama idea jest taka że żyłki te są w takiej kolejnośći oddalone od spota w jakiej wymieniłem. Po zerwaniach mozna oszacowac jaka osobistosc zagosciła. Jesli kiedys przyjdziesz a wszystkie 3 żyłki beda zerwane mozesz miec pewnosc ze ktos widzial twoj winogron.W takich przypadkach jak twoj ten sposob sprawdza sie niezmiernie.
Rozwieś nitke lub żyłke i wpadnij za tydzień.<lol>

Sativ0071