H
haszyszekk
Guest
Blancik z naszego forum boryka sie z pewnym problemem...
"Co do mojego problemu, to może nie jest aż tak szczególny gdyż zmienilem sobie tylko w swoim profilu adres email, ponieważ poprzedni adres zlikfidowalem.
Po zmianie adresu trzy dni temu, przy logowaniu już tylko pokazuje się następująca regulka:
"Konto użytkownika: blancik nie jest aktywne, zostało deaktywowane na skutek zmiany adresu e-mail, proszę sprawdzić pocztę, został wysłany klucz aktywacyjny. Email zostaje wysłany odrazu po dokonaniu zmian, w skrajnych przypadkach dostarczenie może potrwać kilka godzin."
W regulce jest napisane że w skrajnych przypadkach dostarczenie tego klucza może potrwać co najwyżej kilka godzin, więc kilka tz. max moim zdaniem do 10 godz. a nie trzy dni, gdzie w takim wypadku wychodzi już ladne kilkanaście godzin."
Jeżeli ktoś ma jakis pomysł jak temu zaradzić to prosze w wskazówki. pzdr
"Co do mojego problemu, to może nie jest aż tak szczególny gdyż zmienilem sobie tylko w swoim profilu adres email, ponieważ poprzedni adres zlikfidowalem.
Po zmianie adresu trzy dni temu, przy logowaniu już tylko pokazuje się następująca regulka:
"Konto użytkownika: blancik nie jest aktywne, zostało deaktywowane na skutek zmiany adresu e-mail, proszę sprawdzić pocztę, został wysłany klucz aktywacyjny. Email zostaje wysłany odrazu po dokonaniu zmian, w skrajnych przypadkach dostarczenie może potrwać kilka godzin."
W regulce jest napisane że w skrajnych przypadkach dostarczenie tego klucza może potrwać co najwyżej kilka godzin, więc kilka tz. max moim zdaniem do 10 godz. a nie trzy dni, gdzie w takim wypadku wychodzi już ladne kilkanaście godzin."
Jeżeli ktoś ma jakis pomysł jak temu zaradzić to prosze w wskazówki. pzdr