nasiona marihuany

Zaczynam przygodę

Wyszukiwarka Forumowa:

Janczikk

Active member
Rejestracja
Sie 27, 2022
Postów
36
Buchów
3
SIEMASZ WSZYSTKIM.
Mieszkam w Holandii, chcę zacząć przygodę, potrzebuję pomocy w doborze sprzętu do growboxa , chcę zrobić to jak najlepiej , dużo studiuję YouTube, ale dostałem namiar na te forum , że idzie uzyskać tu pomoc
Moje pytanie
Czy jest ktoś w stanie pomóc w dobrze wentylatorów, wiatraków, rur, filtrów, nawozów , ziemii dosłownie wszystkiego czego potrzebuję
Kupiłem lampę firmy lumatek attis 200w i growbox o wymiarach 80x80x160
Podsyłam zdjęcia na dole
W mojej głowie na 1 raz chcę posadzić 4 automaty w doniczkach 11l , mam nadzieję że to dobry pomysł w takim boxie.
Dzięki z góry !


 

Janczikk

Active member
Rejestracja
Sie 27, 2022
Postów
36
Buchów
3
to forum

wejdz w zakonczone fotorelacje i obczaj na czym ludzie lecą i czego uzywaja, automaty to zły pomysł



i jaka wiedze przyswoiłeś?
Ogólnie oglądam jednego gościa "Polish ganja farmer" dużo o treningach, toppingach itp, ale mało o sprzęcie. Automaty to zły pomysł, dlatego że nie wybaczają błędów? To najlepiej sezonow szukać? Nasiona sezonowe nazywają się, feminizowane po prostu? Czy jak rozpoznać że to sezonowe?
 

Śmigacz

Well-known member
Weteran
Rejestracja
Wrz 8, 2015
Postów
668
Buchów
759
Potrzebujesz lektury, zamiast zadawać pytania bez podstawowej wiedzy.
 

ceu

Well-known member
Weteran
Rejestracja
Paź 4, 2015
Postów
1,143
Buchów
1,397
Poczytaj najpierw podręcznik...zadawaj pytania...dostaniesz pomoc....tylko jak chcesz pomoc od a do z bez elementarza to nie licz na konstruktywną pomoc.
 

Janczikk

Active member
Rejestracja
Sie 27, 2022
Postów
36
Buchów
3
Poczytaj najpierw podręcznik...zadawaj pytania...dostaniesz pomoc....tylko jak chcesz pomoc od a do z bez elementarza to nie licz na konstruktywną pomoc.
Taka odpowiedź jest okej , dzięki stary poczytam i się odezwe , masz jakieś materiały które możesz mi polecić abym zaczerpnął więcej wiedzy?
 

tombassa