akcesoria do uprawy roślin
nasiona marihuany

Zapylenie odmiany ta sama odmiana[AF]

Wyszukiwarka Forumowa:

LampaUV

Well-known member
Buchów
1,223
Czesc. Na wstepie napisze, ze jestem w tym zupelnie zielony, wiec prosze bez zlosliwosci. Temat jest zbyt obszerny, szczerze mowiac nie chce mi sie tego studiowac. Jesli ktos ma chwile i ochote na odpowiedz to bede wdzieczny.

Zrobilem sobie pylek z Gorilla Cookies Auto od Fast Buds. Pylek wydaje sie byc plodny, poniewaz dwa odrosty nie zhermily i widze pestki w kielichach. Wiec kilka nasion S1 powinno byc.

Zrobilem 7 porcji pylku. Troche do zamrazalki, troche do pudelka, a nastepnie do komody. Potestuje.

Chcialbym zapytac czy jesli kupie ta sama odmiane i ja zaplodnie to bedzie jakies prawdopodobienstwo mutacji, hermy itd.?
Pozdrawiam.

Perliczka

Well-known member
Buchów
3,994
Odznaki
1
Temat jest zbyt obszerny, szczerze mowiac nie chce mi sie tego studiowac
A warto, sam ostatnio czegoś szukałem w tym temacie, sama uprawa zaczyna nudzić po kilkunastu latach.
Chcialbym zapytac czy jesli kupie ta sama odmiane i ja zaplodnie to bedzie jakies prawdopodobienstwo mutacji, hermy itd.?
Miłego studiowania, ogarnij trochę wolnego czasu. Mi przeczytanie całego wątku szczegółowo zajęło chyba 3 dni ale to przez @sub23 .

LampaUV

Well-known member
Buchów
1,223
Ok, dzieki. Juz kiedys zaczalem czytac ten watek bo nie mialem nic do roboty ale jest tam tyle nowych pojec dla mnie, ze zrezygnowalem.

Ja sie przygotowuje do swojej pierwszej uprawy takze nudno nie jest haha.

Eko

997
Weteran
Buchów
26,305
Odznaki
13
A skąd to mamy wiedzieć skoro to automat? Przy automacie selekcja wygląda inaczej niż przy sezonach, sezony możesz klonować,
revegowac i testować w różnych warunkach przy af jest tak że jedyne co możesz to wysiać dużą ilość połowę hermic drugą połowę nie hermic wybrać 2 które ci się podobają i pylić

Z kodem HASZYSZ dostajesz 20% zniżki w sprawdzonym sklepie Growbox.pl na wszystko! akcesoria do uprawy roślin