nasiona marihuany

Zestaw dla początkującego

Wyszukiwarka Forumowa:

VaC

Member
Rejestracja
Kwi 14, 2021
Postów
9
Buchów
0
Witam wszystkich, mam zamiar zacząć uczyć się ogrodnictwa ? jednak jestem bardzo początkujący miałem przygody sezonowe Outdoor jednak chciałbym zacząć bawić się indoor (wkoncu takie czasy koronaswirus itd. Lepiej pozostać w domu ?) a tak serio.
Poszukuje zestawu growboxa najlepiej kompletnego do 1.5k zł + ewentualnie mogę dokupić jakieś zawieszki neutralizujące zapach itd. Chcę się zamknąć w pełnym zestawie w kwocie do 1600zl wliczając przesyłkę, box najlepiej na 4+ rośliny.
I teraz kwestia czy HPS czy LED prosiłbym o wypowiedź osób które korzystały z jednego i drugiego i jakie odczucia, nie ukrywam zależy mi na jak najmniejszym zużyciu prądu.
 

Green John

Walczę z ostrym cieniem mgły
Weteran
Rejestracja
Lip 19, 2010
Postów
1,093
Buchów
1,243
Odznaki
7
Jak mniejsze zużycie to sam sobie odpowiedziałeś ;) Popatrz sobie fotorelacje ledy wyprzedziły obecnie hps. Robiłem pod różnymi źródłami światła i led wypada bardzo dobrze jeśli dasz wystarczająco światła. A może sam sobie zrobisz boxa to nie takie trudne a satysfakcja na koniec jest o wiele większa plus więcej kasy na nawozy i lepsze oświetlenie.
 

VaC

Member
Rejestracja
Kwi 14, 2021
Postów
9
Buchów
0
Rozumiem, co do boxa niemam za bardzo czasu na budowanie (konstrukcji) więc liczyłem na bardziej gotowe rozwiązania.
Jeżeli mówisz ze led wyprzedziły HPS'y to jak myślisz Mars Hydro TS600 wystarczyłby na namiot 60x60x160 czytałem w poprzednich postach ze na doniczkę trzeba liczyć 20x20 czyli w namiocie 60x60 zmieszczę 3 rośliny?
 

Szevo

Outdoor 4 ever
Weteran
Rejestracja
Lut 13, 2012
Postów
1,522
Buchów
3,694
Odznaki
10
Jakbym nie liczył to wychodzi 9roślin, bo przeliczasz na m2. Logika 20x20 to jedna, 60x20 to trzy, 60x60 to 9!
 

Zie-lony

Well-known member
Rejestracja
Paź 29, 2019
Postów
1,727
Buchów
3,651
Odznaki
6