nasiona marihuany

Zielonki k. Krakowa: 25-latek uprawiał marihuanę o wartości co najmniej 400 tysięcy złotych

Wyszukiwarka Forumowa:

dr_Julian

Well-known member
Rejestracja
Sty 1, 2012
Postów
152
Buchów
0
W podkrakowskich Zielonkach małopolska policja zlikwidowała plantację konopi indyjskich. Policjanci szacują, że wartość uprawy to około 400 tysięcy złotych.


- Profesjonalna plantacja uprawy marihuany mieściła się na dwóch piętrach w wynajmowanym przez zatrzymanego domu. Zabezpieczono prawie 600 sztuk roślin w różnej fazie wzrostu, która mogła dostarczyć ok. 20 kg gotowego suszu, którego wartość na czarnym rynku to 400 tys. złotych. To największa zabezpieczona przez policję w ostatnim okresie plantacja marihuany - mówi Anna Zbroja z małopolskiej policji.

W mieszkaniu 25-latka zabezpieczono 5 telefonów komórkowych, pieniądze oraz profesjonalne akcesoria do uprawy marihuany.

- Mężczyzna wcześniej już był karany. Teraz usłyszy azrzuty uprawy znacznej ilości narkotyków, za co grozi do 3 lat więzienia - dodaje Zbroja.

http://www.mmkrakow.pl/420150/2012/...-najmniej--tysiecy-zlotych?category=naSygnale
 

Anaconda

Well-known member
Rejestracja
Lis 23, 2011
Postów
889
Buchów
3
Podziwiam takich mlodych ludzi i ich odwage.
Ja sram w gacie z 10 krzaczkami a tu koles 600 cisnie.
Peace:spalony:
 

Alias21

Well-known member
Rejestracja
Lut 27, 2011
Postów
243
Buchów
0
Ale wiecie co mnie ciekawi??jak go walneli jak oni to robia.Hmm tu to co innego Sam prypal zasial dm wynajmowany to ktos zawsZe moze pryjechac druga opcia tyle prasu Korwa przypal odrazu ale jak znajduja jak ktos ma 3xHPS po 400w??:D
:zjarany:
 

leniwiec

Nick Kompostow
Weteran
Rejestracja
Cze 9, 2011
Postów
2,054
Buchów
7
Ale wiecie co mnie ciekawi??jak go walneli jak oni to robia.Hmm tu to co innego Sam prypal zasial dm wynajmowany to ktos zawsZe moze pryjechac druga opcia tyle prasu Korwa przypal odrazu ale jak znajduja jak ktos ma 3xHPS po 400w??

wg danych oficjalnych poziom analfabetyzmu w Polsce wzrasta. nie wierzyłem, aż do czasu przeczytania tego wpisu...
 

Baoab

Well-known member
Rejestracja
Sie 10, 2012
Postów
167
Buchów
0
Ale wiecie co mnie ciekawi??jak go walneli jak oni to robia.Hmm tu to co innego Sam prypal zasial dm wynajmowany to ktos zawsZe moze pryjechac druga opcia tyle prasu Korwa przypal odrazu ale jak znajduja jak ktos ma 3xHPS po 400w??:D
:zjarany:

musiałbym być nieźle naćpany żeby wiedzieć co Ty tu napisałeś.
 

babcia1

Well-known member
Weteran
Rejestracja
Kwi 14, 2010
Postów
681
Buchów
0
wg danych oficjalnych poziom analfabetyzmu w Polsce wzrasta. nie wierzyłem, aż do czasu przeczytania tego wpisu...

Ja jestem zajarany i za ch*j nie odczytałem :lol3::lol3::lol3::spalony::spalony:
 

LosMenelos

Niedzielny palacz
Weteran
Rejestracja
Paź 26, 2012
Postów
1,615
Buchów
4
Ale wiecie co mnie ciekawi??jak go walneli jak oni to robia.Hmm tu to co innego Sam prypal zasial dm wynajmowany to ktos zawsZe moze pryjechac druga opcia tyle prasu Korwa przypal odrazu ale jak znajduja jak ktos ma 3xHPS po 400w??:D
:zjarany:
Mistrzostwo świata po prostu:D koleś powinien dostać jakieś specjalne odznaczenie Mistrz Dysortografii czy coś w tym stylu:spalony:
 

Fidel Gastro

Stary wyjadacz cukierasków...
Weteran
Rejestracja
Cze 25, 2011
Postów
4,326
Buchów
4
Originally Posted by Alias21
Ale wiecie co mnie ciekawi??jak go walneli jak oni to robia.Hmm tu to co innego Sam prypal zasial dm wynajmowany to ktos zawsZe moze pryjechac druga opcia tyle prasu Korwa przypal odrazu ale jak znajduja jak ktos ma 3xHPS po400W

Alias21 :D dales w aviatarze swoja prawdziwa fote?:D
 

arch

Well-known member
Rejestracja
Lip 14, 2006
Postów
442
Buchów
0
miał 5 telefonow słyszał 5 dzwonkow!
 

1percenthc

Well-known member
Rejestracja
Sie 22, 2012
Postów
814
Buchów
3
Kolejny ''rarytas'' polskiego prawa.

1. Sadzisz 600 krzaków - do 3 lat.

/

2. Posiadasz ''znaczną ilość'' marihuany do 8.

/

3. Masz przy sobie połówasa do 3 lat.

1%,

<peace>!
 

CHT

Active member
Rejestracja
Lis 20, 2012
Postów
29
Buchów
0
Podziwiam takich mlodych ludzi i ich odwage.
Ja sram w gacie z 10 krzaczkami a tu koles 600 cisnie.
Peace:spalony:

Właśnie o to chodzi, że jak już sadzić na handel to nie pięć krzaczków tylko pięćset bo kara taka sama. Jak by Ciebie złapali z tymi 10 krzaczkami byś miał takie same zarzuty!!!
 



Z kodem HASZYSZ dostajesz 20% zniżki w sklepie Growbox.pl na wszystko!

nasiona marihuany
Góra Dół