nasiona marihuany

Zrób to sam

Wyszukiwarka Forumowa:
H

haszyszekk

Guest
http://img420.imageshack.us/my.php?image=a27qi.jpg http://img420.imageshack.us/my.php?image=a38ww.jpg http://img420.imageshack.us/my.php?image=a53xd.jpg http://img420.imageshack.us/my.php?image=a19sq.jpg
Ogólnie to jest bardzo proste... mósisz mieć kabel z wtyczką, zwykły kabez na lączenia do kostki i przedłużenie do oprawek, oprawki do żarówek i kostke...
Mósisz podłaczyć przewody za pomocą kostki na logike...
Mniej więcej chodzi o to żeby je podłączyć tak, żeby jeden kawałek przewodu podłączony do kostki przesyłał prąd tylko do swojego odpowiednika (dlatego najlepiej jest mieć jeden rodzaj kabla - będzie można rozróżnic je kolorami...) i nie stykał sie z innymi kablami w żadnym miejscu oprócz połaczenia w kostce...
Jakbym znalazł schemat do dam linka. pzdr
 
S

SOLARR

Guest
194.jpg

Był ten temat.
ps.U siebie baterię kompaktów połaczyłem bez żadnych kostek .Zwyczajne połączenie równoległe jak lampki choinkowe :thumright: .
Pozdro
 
H

haszyszekk

Guest
O ten schemat mi chodziło... :)
solarr napisał:
lampki choinkowe
Lampki choinkowe są małe ale tu moze byc zwarcie czy coś i bezpieczniej jest kostką...
Z reszta jak jedna sie zepsuje to inne za niż też nie bedą świecić.....
Przy roślinach jak jedna panie to trudno ale np. jak wszystki to już kłopot. pzdr
 
S

SOLARR

Guest
bogusik2 napisał:
Lampki choinkowe są małe ale tu moze byc zwarcie czy coś i bezpieczniej jest kostką...
Z reszta jak jedna sie zepsuje to inne za niż też nie bedą świecić.....
Przy roślinach jak jedna panie to trudno ale np. jak wszystki to już kłopot. pzdr

Przy połaczeniu równoległym (bo o takim pisałem) nie zgasną wszystkie jak się jedna przepali .Tak jest w lampkach choinkowych.
POŁĄCZENIE KOMPAKTÓW BEZ KOSTKI
 
H

haszyszekk

Guest
Aha to spoko... coś mi siepomyliło, ale słyszałem że wg. zasad sztuk elektrycznych ;)
uzywa sie kostki... hehe pewnie w praktyce obojetne... pzdr
 



Z kodem HASZYSZ dostajesz 20% zniżki w sklepie Growbox.pl na wszystko!

nasiona marihuany
Góra Dół